Om projektet
Otari stod med en udfordring: Deres services manglede en tydelig sammenhæng, og på LinkedIn var det svært at se, hvem der stod bag et opslag. I en branche, hvor mange konsulenthuse ligner hinanden i både udtryk og fortælling, havde de brug for et brand, der skilte sig ud og samlede virksomheden på tværs.
Vi udviklede en ny brandidentitet, der både samler og differentierer Otari. Med inspiration fra teamets begejstring for Star Wars skabte vi et univers, hvor retro sci-fi møder nutidens business tech – et rebelsk opgør med kategorien og et klart signal om, at Otari tør gå nye veje.
”Nu har vi fået en tydelig brandidentitet og nogle grafikker og retningslinjer at arbejde indenfor. Det har effektiviseret vores tid betragteligt.”
Michael Jensen
Partner i Otari
Komplekse planetsystemer og galatisk støv som metaforiske referencer til datapunkter og -klynger giver tekstur til designet i kombination med en retrofuturistisk stemning.
”Allerede på første møde mødte vi en fagperson, hvilket gjorde det væsentligt nemmere at formidle vores tanker og ideer. Jeg har en klar fornemmelse af, at det også var derfor, første pitch sad lige i skabet.”
Michael Jensen
Partner i Otari
Kunden fortæller
"Syttensyvogtres™ er pissefede!
De er dytige og behagelige at arbejde sammen med, nærværende i deres leverancer og fair på prisen. Allerede på første møde mødte vi en fagperson, hvilket gjorde det væsentligt nemmere at formidle vores tanker og ideer. Jeg har en klar fornemmelse af, at det også var derfor, første pitch sad lige i skabet.
Før var vi bare et navn. Nu har vi fået en tydelig brandidentitet og nogle grafikker og retningslinjer at arbejde indenfor. Det har effektiviseret vores tid betragteligt. Derudover er vores medarbejdere supertilfredse med det nye udtryk. Syttensyvogtres™ kan bare deres kram."
De er dytige og behagelige at arbejde sammen med, nærværende i deres leverancer og fair på prisen. Allerede på første møde mødte vi en fagperson, hvilket gjorde det væsentligt nemmere at formidle vores tanker og ideer. Jeg har en klar fornemmelse af, at det også var derfor, første pitch sad lige i skabet.
Før var vi bare et navn. Nu har vi fået en tydelig brandidentitet og nogle grafikker og retningslinjer at arbejde indenfor. Det har effektiviseret vores tid betragteligt. Derudover er vores medarbejdere supertilfredse med det nye udtryk. Syttensyvogtres™ kan bare deres kram."
Michael JensenPartner i Otari
Se flere cases
- Målrettet LinkedIn-strategi skabte synlighed på brand og satte skub i rekruttering
- Ny brandidentitet og -fortælling til en flok passionerede IT-rebeller fra en fjern fjern galakse