Om projektet
Nordisk Svejse Kontrol A/S havde ikke tidligere brugt energi eller økonomi på at holde sig synlige med en effektiv markedsføringsstrategi – og fordi de oplevede udfordringer med at rekruttere til især deres afdeling på Sjælland, ønskede de at opruste på kendskab til virksomhed og synlighed på brand. Kunden havde et konkret ønske om at nå op på 1500 følgere på LinkedIn.
Vi definerede en målgruppe, præsenterede en tone of voice, der passede til kundens uhøjtidelige facon og specialistviden, skabte videocontent og skrev engagerende tekster, der udfoldede teknisk tungt fagstof og gjorde både kunden og branchen interessant og attraktiv for målgruppen.
Vi nåede 118,4 % over kundens ønskede vækstmål på LinkedIn, fordoblede målgruppens engagement og øgede rækkevidden med over 4000 %. Udelukkende med organisk trafik.
”... jeg kan bare konstatere, at vores samarbejde med Syttensyvogtres™ virkelig har rykket på nogle essentielle faktorer.”
Nordisk Svejse Kontrol A/S
”Vores profilering er steget markant, og vi har i dén grad fået øjnene op for, hvad synlighed på de sociale medier kan betyde for en virksomhed som vores.”
Nordisk Svejse Kontrol A/S
flere følgere
48,8 % vækst i følgere
118,4 % over vækstmål
højere reach
Fra 2.847 til 128.407 visninger
højere engagement
Fra 1,65% til 2,52%
”Én ting er jo det produkt, vi køber. Noget andet er kulturen og de dygtige mennesker, vi møder hos jer. Jeres energi og begejstring for os og vores virksomhed er den berømte prik over i’et!”
Nordisk Svejse Kontrol A/S
Kunden fortæller
Én ting er jo det produkt, vi køber. Noget andet er kulturen og de dygtige mennesker, vi møder hos jer. Jeres energi og begejstring for os og vores virksomhed er den berømte prik over i’et!
Det, I kan, er noget helt særligt."
Se flere cases
- Målrettet LinkedIn-strategi skabte synlighed på brand og satte skub i rekruttering
- Ny brandidentitet og -fortælling til en flok passionerede IT-rebeller fra en fjern fjern galakse