Om projektet
Frederikshavn Friskole havde et ønske om at skabe opmærksomhed omkring skolens værdier og tiltrække nye elever på tværs af årgange.
Skolen er stærke på både trivsel og faglighed, og dét blev hovedbudskabet i en målrettet brandingindsats – udfoldet i annoncer på Facebook, artikler og en kampagnefilm.
Indsigter fra kvalitative interviews blev brugt til at skabe et autentisk brandingkoncept med lyd, liv og følelser. Filmens force var at vise virkeligheden gennem forskellige linser og flette det sammen til en stemningsfuld oplevelse af farver og livsbekræftende situationer med børn i alle aldre.
”Jeg har helt klart en opfattelse af, at folk nu har et meget klarere billede af, hvem vi er, og hvad vi står for. Det er fantastisk!”
Bibbi Kongerslev
Skoleleder på Frederikshavn Friskole
”Hele processen har været både spændende og givende for os. De har hjulpet os med alt fra analyse af vores målgruppe til planlægning og produktion af videomateriale samt udarbejdelse og udgivelse af en artikel om skolen og vores værdigrundlag.”
Bibbi Kongerslev
Skoleleder på Frederikshavn Friskole
Kunden fortæller
"Vi er oprigtigt glade og taknemlige for samarbejdet med Syttensyvogtres™. Hele processen har været både spændende og givende for os. De har hjulpet os med alt fra analyse af vores målgruppe til planlægning og produktion af videomateriale samt udarbejdelse og udgivelse af en artikel om skolen og vores værdigrundlag. Alt sammen noget, vi nu stolt kan bruge i vores markedsføring på hjemmeside og sociale medier.
Og teamet har ikke bare leveret professionelle løsninger – de har også været utrolig imødekommende, nærværende og hurtige til at svare på vores henvendelser. De har fået vores idéer ført ud i livet på en måde, hvor vi hele tiden har følt os trygge og i gode hænder.
Jeg har helt klart en opfattelse af, at folk (og dem, der sender os jobansøgninger) nu har et meget klarere billede af, hvem vi er, og hvad vi står for. Det er fantastisk!"
Og teamet har ikke bare leveret professionelle løsninger – de har også været utrolig imødekommende, nærværende og hurtige til at svare på vores henvendelser. De har fået vores idéer ført ud i livet på en måde, hvor vi hele tiden har følt os trygge og i gode hænder.
Jeg har helt klart en opfattelse af, at folk (og dem, der sender os jobansøgninger) nu har et meget klarere billede af, hvem vi er, og hvad vi står for. Det er fantastisk!"
Bibbi KongerslevSkoleleder på Frederikshavn Friskole
Se flere cases
- Målrettet LinkedIn-strategi skabte synlighed på brand og satte skub i rekruttering
- Ny brandidentitet og -fortælling til en flok passionerede IT-rebeller fra en fjern fjern galakse